Nöyryys ja puhtaus

 

                                                             KAKSIPÄINEN JOUTSEN


 

29.4.23 Kaksipäinen Joutsen osa 55: Nöyryys ja puhtaus

”Rakas lapsemme, tässä olen sinun lähelläsi, lähelläsi olen. Sinua kuuntelen, sitä sisintäsi kuuntelen. Sitä aarretta. joka sisälläsi loistaa, sitä kuuntelen. Sinä et ole kaikki, joka näkyy. Sinä olet paljon enemmän, paljon enemmän olet rakas lapsemme.

Niin kaunis sisin sinulla on. Kullanvalkoinen valo peittää sisintäsi ja säteilee sieltä kaikkialle. Ja sinulla on vahva yhteys sitä kautta tälle puolelle, tänne meihin, rakas lapsemme. Ja se on kuin puhelinlanka, joka välittää tietoa sinulta meille ja välittää tietoa meiltä sinulle. Silloin välittää, kun annat siihen luvan ja otat yhteyttä. Silloin sisimpäsi aarre on yhteydessä sinuun ja tälle puolelle. Ja se yhteys vahvistuu kun sitä käytät.

Eleonoora: Mutta kaikki eivät tunne sitä yhteyttä, se on kuin hukassa. Miten opastat Äiti Teresa sitä ylläpitämään, miten löydämme paremmin yhteyden sinuun ja muihin opastajiin?

Äiti Teresa: Kiitos Eleonoora, että kysyt tuota. Niin moni haluaisi sen yhteyden ja niin moni haluaisi tietää kaikki, mieluummin heti kaikki haluaisi tietää.

Mutta rakas lapsemme, se kaikki mitä haluat tietää, voi olla liikaa ja se kaikki voi olla vielä sellaista, että se ei ole sinulle hyväksi, ei auta sinua etenemään sellaisessa tahdissa, joka on sinun parhaaksesi. Sinun tulee malttaa rakas lapsemme, edetä askel kerrallaan ja pohtien, mitä tämä tarkoittaa. Sinun tulee käyttää se siellä sydänkeskuksessasi, niin kuin ohjasimme viime kerralla.

Ja siksi etenet hitaasti, tai se voi tuntua sinusta hitaalta. Siksi voi tuntua, kun siellä maan päällä haluatte kaiken heti ja ajattelette, että se nopeus ja se laaja tieto, se on se, mitä haluatte. Mutta se ei niin olekaan.

Rakas lapsemme, ikiaikaisen viisauden oppimisen polulla edetään hitaasti ja nöyränä hiljentyen. Juuri niin, rakas lapsemme, nöyränä ja puhdistuneena. Sinun tulee puhdistautua sellaisesta turhasta ja tarpeettomasta sotkusta, jossa usein elät. Olla puhdas ja nöyrä. Ja tässä tarkoitamme sisimpäsi puhtautta ja nöyryyttä.

Silloin voit ottaa vastaan ikiaikaista viisautta ja käyttää sitä sydämesi aarteessa. Siellä sisimmässäsi käyttää ja pohtia. Eikä se tie ole kovinkaan ruusuinen usein, niin kuin voisi sanoa. Se voi olla enemmän  tappurainen ja usein onkin. Mutta se tasaantuu ja kuin rauhoittuu ja helpottuu kun jaksat harjoitella.

Silloin sinä opit, silloin sinulla on mahdollisuus löytää suurempaa ja silloin sinulla on mahdollisuus löytää se suuri asia: kuka minä olen ja miksi minä olen täällä. Että minulla on tehtäviä siellä maan päällä. Ja kaikki ne kokemukset, joita olen valinnut ja kaikki ne kokemukset, joita minulle kuin heitetään eteeni, niiden kautta minä opin. Jos minä käytän niitä sisimmässäni, jos minä hiljennyn niitä kuuntelemaan ja otan vastaan. Ja kiitän, nöyränä kiitän niistä kaikista.

Ja silloin siellä polullasi tapahtuu jotain sellaista, että sinä kuin pysähdyt, saatat pyytää apua ja auttajia luoksesi, saatat rukoilla ja pyytää. Ja me olemme siinä vierelläsi ja autamme.

Ja siksi sinuakin Eleonoora on ohjattu ennen viestien vastaanottamista puhdistautumaan, pesemään jalat ja vastaanottamaan nöyränä niitä viestejä, joita sinun kauttasi jaamme. Ja kiittämään niistä.

Ja suurin osa auttamistyötä siellä maan päällä tapahtuu hiljaisesti ja nöyrästi. Kaikki ei tapahdu niin, että katsokaa minua, katsokaa, miten paljon minä teen, miten hyvää työtä minä teen, miten arvokasta työtä minä teen. Vaan suurimmat auttajaryhmät tekevät työtään vaatimattomina, rukoillen, palvellen ja kiittäen. Eivät he nosta itseään tarkoituksella esiin, eivät he halua isoa julkisuutta, eivätkä suurta palkkaa.

Niin monet teistä auttavat läheisiään, auttavat työssään asiakkaitaan ja muita apua tarvitsevia. Hiljaisesti auttavat ja usein he jäävät kuin varjoon niiden tieltä, jotka suureen ääneen ilmaisevat sen, miten he ovat uhranneet aikaansa jollekin. Mutta maan hiljaiset, joita on paljon, he käyvät tervehtimässä yksinäistä naapuria, vievät ruokaa tutulle, joka ei jaksa sitä itse tehdä, ottavat yhteyttä heihin, joilla ystäviä ei ole. Niin monella tapaa voi auttaa, niin paljon on heitä, jotka nöyrästi sitä palvelutyötä tekevät.

Eivätkä he tee sitä siksi, että heitä nostettaisiin esille. He tekevät siksi, että he kuulevat sisimmässään kutsun, että joku tarvitsee minua. Ja me tällä puolella näemme tämän verkon ja verkoston ja lähetämme auttajia ja kerromme avun tarvitsijoista. Se on kuin palapeli ja se on kuin suuri verkko, energiaverkko, jossa viestit kulkevat. Sen sisimpäsi aarteen välityksellä kulkevat. Sinun ja muiden parhaaksi. Niillä voimavaroilla ja niillä mahdollisuuksilla, joita sinulla on. Niillä sinä olet halutessasi mukana tässä verkossa. Ja kun kuulet kutsun, on sinun vuorosi tehdä tätä työtä, nöyränä ja kiitollisena.

Kiitämme sinua siitä, että kuulet ja kiitämme siitä, että saamme olla yhteydessä sinuun juuri tänään kun tätä luet. Sillä avun tarvitsijoita on paljon. Sinäkin olet välillä juuri se, jolle apua lähetämme. Ota se vastaan ja kiitä. Sinua rakastetaan ja sinua tuetaan, sinua opetetaan kehittymään. Kaikki on sinun parhaaksesi, rakas lapsemme. Rakas lapsemme, ota nöyrästi vastaan tämä viesti.”

 

Sinua lempeästi hoitaen

Äiti Teresa

 

kiittäen Eleonoora

Eleonoora jää nyt pienelle tauolle ja kanavoinnit jatkuvat taas viikolla19

Kommentit

  1. Kiitos jälleen tästä kauniista viestistä. 🙏❤️

    VastaaPoista
  2. Kiitos minunkin puolesta hiljaisesta avustasi.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Portit 2, Pään kääntäminen ja valinta

Kuka minä olen, Kulkuvälineesi 1

Joulukalenteri 1, Sielun rauha