Kuka minä olen, Reppureissaaja 1

 

                                                            KAKSIPÄINEN JOUTSEN


 

Kaksipäinen Joutsen 27.4.24, osa 96: Kuka minä olen, Reppureissaaja 1

”Rakas lapsemme, tässä olemme lähelläsi, tässä vierelläsi. Kun kuulostelet, kun maltat hiljentää mielen, niin kuulet meitä. Kuulet ja kuin aistit meidät, jotka olemme auttajiasi. Me, jotka kuljemme vierelläsi niin monessa tilanteessa, vaikka luulet, että ketään ei ole, ei ketään, joka minua kuulisi, joka minua auttaisi.

Kyllä apua on saatavilla, vaikka se ei aina tulekaan juuri sellaisena tai sellaisessa muodossa kun odotat tai haluat. Koska sinä näet vain pienen murun, pienin hiukkasen näet siitä, mikä kokonaisuus ja mikä verkosto sinun ympärilläsi on.

Se auttajien ja opastajien verkosto on laaja. Et ole koskaan yksin. Mutta siellä verkoston takana on myös sellaisia voimia, jotka eivät olekaan sinulle hyväksi, sellaisia kuin energioita, jotka vetävätkin sinua väärään suuntaan. Vetävät ja houkuttelevat sellaiselle tielle, että lopputulos voikin muuttua. Ja sellaiseksi voi muuttua, että se ei olekaan sinun parhaaksesi, ei auta sinua tielläsi kehittymään valosillalla, vaan kuin suistaa väärään suuntaan.

Sinä teet valinnat, sinä päätät. Haluatko kuulla ja luottaa siihen, että olet menossa kehittymispolkua, vaikka tie kulkisitkin haastepolun kautta. Vai haluatko kuin oikaista ja rynnistää kyynärpäitäsi heilutellen ja vain omaa tietäsi puskien muista välittämättä. Sellaista tietä, joka jättää kuin muut taakseen ja nostaa vain sinut sieltä korkealle. Sellaiselle itse luodulle mielen harhatielle. Sillä, jossain vaiheessa sieltä kuin putoaa, alas putoaa. Mutta sieltäkin voi nousta takaisin kehityspolulle, kun kääntää sen suunnan.

Oletko Eleonoora kokenut tätä siellä polullasi, kertoisitko siitä.”

Eleonoora: Hyvä Korkein ja henkimaailma, kyllä olen kokenut ja pudonnut sitten alas ja aloittanut taas uudelleen. Olen ollut valintojen edessä ja halunnut olla, jotain sellaista olen halunnut olla, jota en ollutkaan. Ajattelin, että nyt minä haluan kuin näyttää, miten osaan. Mutta en osannutkaan, vaan olinkin lähtenyt tielle, joka ei ollutkaan minun parhaakseni. Mutta se oli opettavainen kokemus, kiitos siitä.

Ja kun seuraavan kerran olin kuin samassa asetelmassa, joskin eri asioissa, minä kuuntelin teitä ja minä tiesin, että minua ei jätetä yksin. Niin kuin ei jätettykään. Ja minä luotin ja valitsin jotain sellaista, joka jälkeenpäin tuntui erikoiselta. Minulle tarjottiin työtä, johon olin pätevä ja sain sen. Mutta sydän sanoi, että tuo työ ei ole minua varten. Ja niin vastasinkin, että en ota sitä vastaan. En ottanut, koska toinen tie veti puoleensa, niin voimakkaasti veti, että läksin hyvin epävarmalle tielle.

Mutta se tie oli minun parhaakseni ja minä nautin siitä mitä sain tehdä. Nautin työstäni ja se opetti minulle paljon. Kunnes sitten vuosien jälkeen pitkän ajan kuluttua, tuli uusi valinta, iso valinta taas tuli.

Korkein ja henkimaailma: ”Niin rakas Eleonoora ja lukija, niin se on. Se tie, joka voi olla epävarma, mutta se tie, johon sydän ohjaa, se vie eteenpäin. Mutta et voi sitä useinkaan tietää konkreettisesti, sinä vain tiedät ja tunnet, että tämä tie sinun tulee kokea.

Olemme taas valinneet sinulle symbolikuvan. Tässä olet kuin kipujesi kanssa valintatilanteessa. Et halua, että mikään muuttuisi. Tässä on kuin turvallista olla, vaikka ei olekaan. Valopolku tarjoaa mahdollisuuksia, uutta tarjoaa. Mutta voi olla vaikeaa jättää taakseen sellaista, joka on ollut pitkään jo kuin alustana sinulle. Olkoon se sitten ihmissuhde, työpaikka, harrastus, kotisi, perheesi.


Voit kuitenkin kuin tunnistaa, että siinä tilanteessa, jossa olet, siinä ei ole kaikki hyvin. Mutta sinua pelottaa valita jotain muuta. Olet risteyksessä, etkä näe määränpäätä. Et näe, kun ei sitä ole, on vain matka, jolla olet.

Sinä pysähdyt välillä, mutta olet siellä matkalla ja se matka on se, jossa sinä opit, ei se määränpää. Koska määränpäässä olisit perillä, ei olisi tarvetta matkata ja kulkea. Eikä siellä maan tasolla ole määränpäätä. Ei ole henkisellä tiellä pistettä, joka sinun tulisi saavuttaa. Ei ole sitä, koska sinä palaat aina tänne toiseen ulottuvuuteen ja täältä sitten tarkastelet ja katsot, katsot sitä matkaasi tuossa ja tuossa kohdassa ja tuossa ja tuossa elämässä.

Sinä voit jäädä kuin paikallesi ja siinäkin oppia. Niin voit tehdä, sekin on valintasi. Mutta usein niin kuin sanotte ”matkailu avartaa”. Se, että rohkeasti lähdet joskus kohti tuntematonta, voikin näyttäytyä jälkeenpäin katsottuna suurelta mahdollisuudelta. Niin kuin sinullekin näyttäytyi Eleonoora.”

Eleonoora: Niin se olikin, suuri lahja se minulle oli, että valitsin tuossa tilanteessa toisin, kuin muut sanoivat, että valitse. Minä kuulin ohjauksen ja opin sillä matkalla paljon. Ja kun tuli seuraava valinta, iso sellainen, olin rohkeampi valitsemaan taas toisin kuin ympäristön ja mieleni äänet sanoivat.

Korkein ja henkimaailma: "Kun katsotte hyvät lukijamme tuota kuvaa vielä, niin näette, että mahdollisuuksia tiellänne on aina. Uusia kuin horisontteja avautuu. Uusia opin polkuja. Ethän siis pelkää, vaan luota ja usko, usko siihen, että sinä osaat ja sinä pärjäät. Sinähän etsit itseäsi näillä matkoilla rakas lapsemme, ja reppuusi kertyy viisautta, kertyy kokemuksia. Olet reppureissaajana siellä maan tasolla. Jatka siis matkaasi iloisena, rauhallisin mielin, sydämen ohjauksessa rakas lapsemme.”

 

Lempeydellä ja rakkaudella henkimaailmasta,

sinun parhaaksesi Eleonoora

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Portit 2, Pään kääntäminen ja valinta

Kuka minä olen, Kulkuvälineesi 1

Joulukalenteri 1, Sielun rauha