Kuka minä olen, Eleonoora

 

                                                          KAKSIPÄINEN JOUTSEN


Kaksipäinen Joutsen 7.9.24, osa 109: Kuka minä olen, Eleonoora

Korkein ja henkimaailma:

”Rakas lapsemme, kiitämme teitä kaikkia, teitä, jotka luette, teitä, jotka kommentoitte, teitä, jotka sydämessänne käytätte opastuksiamme. Siitä kiitämme. Kiitämme myös teitä, jotka ette vielä usko, ette vielä luota, mutta pieni siemen on kuitenkin sinne sisimpäänne jäänyt itämään siitä, että mitä tämä on ja miksi.

Sillä kaikki on parhaaksenne. Kaikki on. On parhaaksenne siinä hetkessä ja siinä vaiheessa, jossa te olette. Siinä ymmärryksen vaiheessa polullanne. Toinen teistä poimii opastuksista eri asioita kuin toinen, mutta kukaan ei poimi vääriä asioita. Sillä sellaisia ei ole. Kaikki riippuu siitä, mitä pystytte ja haluatte vastaanottaa.

Ja kaikki, joka sisimmässänne herää, kaikki on rakkauden aikaansaamaa. Sitä on, että rakkaus herää kuin eloon. Ja teitä opastetaan nyt hyvin paljon, eri kanavien kautta opastetaan. Herätellään ja kaikki se, mikä tehdään rakkauden kautta, rakkauden ohjaamana, ei voi olla väärin.

Mutta on myös niitä kanavia, joissa on pelko mukana, on kuin mukana sellainen viesti, että rakkaus ei olekaan siinä. On enemmän kuin sellainen viesti, että kun teet näin, niin sinä pelastut. Sellainen viesti, että se tulee ulkopuolelta se pelastus.

Kaikilla on vapaa tahto, vapaa valinta, ja se tarkoittaa sitä, että jokainen tekee sen päätöksen itse, sen mihin uskoo, mihin luottaa, ja mikä tuntuu sisimmässä oikealta. Sydämessäsi tiedät ja tunnet. Sieltä löytyy vastaus siihen, mikä on sinulle hyväksi, mikä ei ole.

Nyt pyydämme Eleonoora sinua kertomaan, kuka sinä olet, avaamaan lukijoille sitä.

 

Eleonoora: ”Hyvä lukijamme ja Tuula, minä olen rakkaus, minä olen rakkauden opastaja. Olen tullut tuomaan rakkautta Tuulan kautta maan ihmisille. Ja meitä on paljon, hyvin paljon on tällä puolella. Ja teitä on paljon sillä puolella, teitä, jotka olette vastaanottimia ja viestiemme lähettäjiä. Olemme kuin osa teitä maan ihmiset.

Kun maan ihminen herää ja alkaa kuulla, nähdä ja tuntea, että on muutakin, kuin maan aisteilla voi ymmärtää, silloin olemme mukana hänen elämässään. Olemme kuin osa teitä, teidän sieluanne, jos niin voi sanoa. Olemme se Korkeampi Minä, joka ohjaa maan ihmistä, juuri häntä, jonka kanssa olemme yhteydessä. Ja hän voi sitten valita, miten hän käyttää kanavaansa, vai sulkeeko sen.

Kun maan ihminen virittäytyy niin sanotusti kanavalle, vastaanottavalle kanavalle, voimme keskustella hänen kanssaan. Niin kuin nytkin teemme. Ja silloin maan ihminen on telepaattisesti yhteydessä. Ja kun se virittäytyminen ns loppuu, maan ihminen palaa taas siihen omaan maalliseen elämäänsä. Tekemään arjen asioita. Mutta se yhteys, kun se vahvistuu, se yhteys voi toimia siellä sisimmässä kaikissa ajatuksissa, sanoissa ja teoissa kuin korkeammalla taajuudella. Ja se kehittyy koko ajan, samaan tahtiin kehittyy kuin se ihminen siellä.”


Korkein ja henkimaailma: ”Kiitos lukijamme, että kysyitte Eleonoorasta. Ja niitä kysymyksiä otamme mielellämme vastaan ja vastaamme niihin. Tällä puolella kaikki toimii niin eri lailla. Sellaista ymmärrystä on vaikea sanoittaa maan kielelle. Ja sitä varten tarvitsemme maan tason opastajia, heitä, jotka voivat toimia sanoittajina. Teidän parhaaksenne, rakas lapsemme. Ja teitä tulee koko ajan uusia, kehittyy koko ajan ja syntyy sinne maan tasolle, universaali rakkaus mukanaan.”

Sinun parhaaksesi lämmöllä kiittäen Eleonoora

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Portit 2, Pään kääntäminen ja valinta

Kuka minä olen, Kulkuvälineesi 1

Joulukalenteri 1, Sielun rauha